مدیرکل فرودگاه‌های استان خبر داد؛


افزایش پروازهای فرودگاه‌های استان کرمان در ایام سالگرد شهادت حاج‌قاسم

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از پیگیری‌ها برای افزایش پروازها و همچنین راه‌اندازی پروازهای جدید در ایام سالگرد شهادت حاج‌قاسم و بعد از آن در فرودگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان صبح امروز در حاشیه برگزاری پانزدهمین کارگاه آموزشی مدیران و مسئولین روابط‌عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی کشور که با حضور علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به میزبانی فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم و این روزها کرمان برای میزبانی از صدها هزار نفر از زائران حاج‌قاسم آماده می‌شود.

او با بیان اینکه مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آماده پذیرش زائران شهید سلیمانی و مسئولان و مقامات لشکری، کشوری و سیاسی است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در فرودگاه کرمان به‌عنوان ورودی این شهر پذیرایی و استقبال خوبی از زائران حاج‌قاسم داشته باشیم.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از راه‌اندازی موکب‌هایی در ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی کرمان خبر داد و گفت: فضاسازی محیطی نیز در فرودگاه کرمان پیش‌بینی شده تا در این ایام میزبان خوبی برای زائران حاج‌قاسم باشیم.

او ادامه داد: با پیگیری استاندار کرمان و مکاتباتی که با معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده پیگیری افزایش پروازها و همچنین راه‌اندازی پروازهای جدید در ایام سالگرد و بعد از آن در فرودگاه کرمان و دیگر فرودگاه‌های تابعه استان هستیم.

 جزینی‌زاده با بیان اینکه افتخار بزرگی پیدا کردیم که میزبان برگزاری پانزدهمین کارگاه آموزشی مدیران و مسئولین روابط‌عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی کشور در کرمان باشیم، گفت: کرمان پهناورترین استان کشور است و پنج فرودگاه فعال دارد که برخی از فرودگاه‌های تابعه تعداد پرواز بیشتری از برخی مراکز استان‌ها دارند.

 او با اشاره به اینکه به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی افزایش پرواز در فرودگاه‌های کرمان داریم، افزود: باتوجه‌به محدودیتی که در حوزه ناوگان داریم در برخی روزها با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و تقاضای مردمی بیشتر از تعداد ناوگان است.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در سطح فرودگاه‌های استان کرمان افتاده؛ اما آن‌چنان که باید اطلاع‌رسانی نشده است، ادامه داد: این خدمات عملکرد نظام مقدس اسلامی است و باید به مردم ارائه شود چرا که در جهت امیدآفرینی جامعه بسیار مهم است.

او با تسلیت پنج دی‌ماه سالروز زلزله بم و جان‌باختن هزاران نفر از مردم این منطقه، افزود: در آن روزها فرودگاه بم تنها نقطه امید در بحث زلزله بم بود که از آنجا امکانات وارد این شهر می‌شد و مصدومین به بیمارستان‌های سراسر کشور منتقل می‌شدند.

 علی بیگ‌زاده نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: کرمان در حال آماده‌شدن برای برگزاری یک مراسم باشکوه در چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه دی‌ماه خاطرات خوبی برای مردم کرمان ندارد چرا که در پنج دی زلزله بم اتفاق افتاد و تعداد زیادی از مردم ما در این حادثه جان خود را از دست دادند، گفت: ۱۳ دی‌ماه نیز یادآور یک حادثه تلخ برای مردم کرمان و جهان است و شهید سلیمانی توسط خبیث‌ترین افراد به درجه رفیع شهادت رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112765
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.