رستمی بالاخره رفت


امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس شد

شنبه آخرین روز مرداد بود که مجمع سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد. رستمی مدیرعامل فملی در این مجمع گزارشی از عملکرد مس ارائه داد. در روزهای پایانی تیرماه موضوع رفتن او از مس بار دیگر قوت گرفته بود. آن روز در خبری که مبنای درستی نداشت از علیخانی به‌عنوان جایگزین رستمی یاد شده بود. تنظیم خبر آن‌قدر مشکل‌دار بود که می‌شد متوجه «فیک نیوز» بودن آن شد. دیری نگذشت که احد علیخانی خبر را تکذیب کرد.

به گزارش کرمان‌نو، ۲۳ تیر اما خبر دیدار سرپرست تازه منصوب شده ایمیدرو با مدیرعامل مس منتشر شد. جلسه‌ای که با حضور موثقی‌نیا سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو)، هدایت ریاست هیئت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و تنی چند از معاونین شرکت در محل شرکت ملی صنایع مس ایران برای بررسی طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی مس برگزار شد.

از همان روز می‌شد دریافت که رستمی به روزهای پایانی مدیرعاملی در مس نزدیک شده است. امروز سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ اما خبر دیگری منتشر شد که گویا امیرخرمی‌شاد جایگزین رستمی است.

سید مهدی نیازی سرپرست سابق وزارت صمت پیش‌تر و در اردیبهشت‌ماه در حکمی امیر خرمی شاد را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرده بود. حالا باید خرمی‌شاد ایمیدرو را ترک و راهی ساختمان «فملی» شود.

رستمی که ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ با اما و اگرهای فراوان توانست روی صندلی شرکت ملی مس ایران بنشیند، ۱۰ مرداد نشده بایستی این صندلی را به فرد دیگری بسپارد. گفته می‌شود تغییرات جدی در هیئت مدیره مس هم اتفاق افتاده که خبرهای آن تا ساعات پایانی امروز منتشر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106857
1 نظر
  1. حسین می گوید

    درود.جناب اقای دکتر امیر خرمی شاد.لطفآ به سهامداران حقیقی بفرمایید افزایش سهام 1402 چند درصد میباشد.لطفا با امدن شما اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد.باتشگر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.