رییس سازمان بسیج رسانه کشور:


بازگشت مرجعیت رسانه نزد مردم نیازمند حمایت است

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مرجعیت رسانه‌ای را ارتقا بخشیم باید به بازگشت جایگاه رسانه‌ها نزد مردم کمک کنیم گفت: راهی غیر از بیان مطالبه‌ گری مردم نداریم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور روز پنجشنبه در همایش روایتگران پیشرفت در کرمان با اشاره به بازدید خود و سایر فعالان رسانه از صنایع معدنی کرمان و عارضه یابی صنایع افزود: در همین سفر ۲ مشکل یک واحد صنعتی استان کرمان با مطالبه گری رسانه‌ها رفع شد.

وی اظهار داشت: اهالی رسانه کشور و دنیا سه روز است که در استان کرمان حضور دارند و ۲۰ نفر از رسانه‌های خارجی در این سفر حضور دارند که برخی از آنان برای نخستین بار در استان کرمان حاضر می‌شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در ابتدا عامل شهید سلیمانی سبب حضور رسانه‌ها در استان کرمان شد، ضمن آنکه تنوع پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های این استان عجیب است و ما متاسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: رسانه‌های ملی و بین المللی از چهار شهرستان کرمان بازدید، شبانه روزی تلاش کردند و فقط در یک حوزه ۲ هزار مورد هشتک روایتگران پیشرفت در فضای مجازی کار شد.

کارآموزیان افزود: رهبری ۲ خواسته از رسانه‌ها داشتند که یکی جهاد تبیین و دیگری امیدافرینی به جامعه است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها علاوه بر حضور در پیشرفت‌های جمهوری اسلامی، سه کار را پیگیر هستند، اول اینکه روایتگری می‌کنند و در این زمینه جهاد تبیین را بسیج رسانه آغاز کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105481
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.