بهادری جهرمی:


مسیر پیشرفت از رهگذر سختی‌ها و تلاش اتفاق خواهد افتاد

سخنگوی دولت گفت: همه میدانیم مسیر پیشرفت جزو از رهگذر سختی‌ها و تلاش و زمین خوردن و بلند شدن اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اولین همایش روایتگران پیشرفت با اشاره به ظرفیت صنعتی، معدنی، کشاورزی و ترانزیتی هر کدام از استان های کشور، گفت: در هر شهرستان به اندازه یک ملت ظرفیت خوابیده است، انواع ظرفیت‌های انسانی ، طبیعی و … در اقصی نقاط کشور منتشر شده و این نعمت‌ها و ظرفیت‌ها  به واسطه تلاش پیشینیان ما در نقاط در کشور رخ داده است.

او در ادامه گفت:  آیا دوست داریم که در ظرفیت‌ها ارزش افزوده‌ای ایجاد شود؟ خدا راهکارش را به ما نشان داده می‌فرماید: اگر می‌خواهید نعمتی که دادم بیشتر شود مسیرش شکر است .

او با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مصادیق شکرگزاری شمردن این نعمت‌ها است،گفت: آیا ادبیات رسانه‌ای  و رسانه‌های ما به دنبال شکرگزاری و زیاد کردن نعمت‌ها هستند؟

بهادری‌جهرمی گفت: علاوه بر پیشرفت، عقب ماندگی و ضعف‌هایی داشتیم ضعف‌ها به جای خود، ولی جا‌هایی که پیشرفت کردیم اعم از انرژی هسته ای، اخلاق، پزشکی و… این پیشرفت محصول چه چیزی بوده است؟ با هر سلیقه‌ای تفسیری از عامل پیشرفت داریم،  یکی از عواملی که همه به آن معتقدند مردم است و این عامل مردم هستند و اگر عامل پیشرفت ما، مردم هستند، تکلیف من رسانه‌ای برای شگرگزاری از این عامل پیشرفت چیست؟

سخنگوی دولت بیان داشت: وظیفه ما در این پیشرفت‌ها چیست؟  آیا وظیفه رسانه‌ای ما نیست که قدردان این مردم باشیم و بهترین قدردانی نمایش دادن اذکار و زوایا عمق دستاوردههای آن عزیزان باشد.

بهادری‌جهرمی گفت: سوال دوم چه قدر قدردان مردم یا سایر عامل‌های پیشرفت‌ها که ما مرهون اون پیشرفت‌ها هستیم، می‌باشیم؟

او بیان داشت: یکی از عوامل پیشرفت کشور رهبر و من در کنار مردم ولایت فقیه را برای پیشرفت موثر میدانم و شهید سلیمانی محصول این امامت بود و شاگرد مکتب حضرت امام و رهبری بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه چه قدر قدردان هدایت رهبری در پیشرفت‌ها بوده ایم ، کشور ما بعد از انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشته است.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: چه خوب است که آن را مطالعه کنیم و بدانیم چه بوده ایم و چه شده ایم.

سخنگوی دولت گفت: بر من واجب است که از مسیر درست شما تقدیر کنم و هر چه توان دارم یار و سرباز شما در مسیر تعالی که شما قرار گرفته اید دست یابیم، نعمت انقلاب و مردم ولایتمدار و انقلابی و نعمت پیشرفت‌های باور کردنی در کنار نقاط ضعف و موجود دو چندان شود.

بهادری جهرمی گفت: همه میدانیم مسیر پیشرفت جز از رهگذر سختی‌ها و تلاش و زمین خوردن و بلند شدن و دست به زانوی خود گذاشتن در عین بهره بری از دیگری و روشن بودن هدف مشترک اتفاق نخواهد افتاد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105482
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.