معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:


باید برای شب‌های تاریک بم فکری کنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: باید برای شب‌های تاریک بم فکری بکنیم و شرکت بازآفرینی کمک می‌کند تا سال آینده در چنین روزی شب‌های بم نیز نورانی و زیبا شود.

به گزارش کرمان‌نو، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه‌شنبه ۵ دیدر مراسم جان‌باختگان زلزله بم که در بهشت‌زهرا این شهر برگزار شد افزود: قطعاً روح بلند و ارواح ملکوتی درگذشتگان این حادثه به‌عنوان چتری برای زنده‌بودن و زنده‌ماندن افرادی که زیر سقف‌های لرزانی زندگی می‌کنند به ما کمک می‌دهند و می‌گویند که اگر زلزله دیگری بیاید جان آن‌ها نیز در خطر هستند.

او بیان کرد: فرزندان این درگذشتگان سال گذشته به‌عنوان سفیران نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن به سراسر کشور اعزام شدند و بیش از ۱۰۷ همایش برگزار شد .

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سفیران نوسازی در سراسر کشور اعلام کردند که اگر به نوسازی مسکن شتاب ندهید حتماً جان فردی گرفته می‌شود

آیینی گفت: امسال نیز رویداد دیگری با حضور همین سفیران نوسازی شروع شد تا کارها و اقدامات ارزنده‌ای که باعث شتاب‌زدگی به نوسازی مسکن شده است ارزیابی گردد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: از پنجم دی‌ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین ۶۰ هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

او افزود: جایزه ملی بم با همکاری سفیران نوسازی طراحی شده و نام بم همچنان ماندگار خواهد ماند تا ایران برای نوسازی بپا خیزد.

آیینی اضافه کرد: روزی تمام ایران برای بم آباد برخاستند؛ اما امروز سفیران نوسازی بم برای ایران قوی بپا خاستند تا سقف‌های لرزانی برچیده شوند و نوسازی شتاب گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112807
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.