هم زمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر و عید مبعث انجام شد:


غرس نهال به یاد شهدا در توزیع برق شمال استان کرمان

آیین غرس نهال به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و به یاد شهدا با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین، مدیران و خانواده‌های شهدا در محوطه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، آیین غرس نهال به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به همت امور بانوان و به یاد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در محوطه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار شد.

محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، در این مراسم با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم با پیروی از راه شهدا و رفتار و کردار نیکو حق شهدا را ادا کنیم، اظهار داشت: امروز نیز به یاد شهید مدافع حرم «حامد بافنده» و شهید «مهدی شمس‌الدینی» که از شهدای وابسته به همکاران صنعت برق بودند و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهال غرس می‌کنیم.

او نیز ضمن تبریک مبعث پیامبر (ص) اظهار داشت: بزرگداشت شهدا، بزرگداشت بعثت است؛ چراکه اهداف پیامبر (ص) توجه به جامعه زنده و رشدیافته است و شهدا نیز به همین دلیل جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم دو اصله نهال توسط همسر شهید حامد بافنده و خواهر شهید مهدی شمس‌الدینی در ورودی ساختمان شماره سه ستاد و دو اصله نهال نیز در محوطه شرکت توسط دو نفر از بانوان شرکت غرس شد.

شایان‌ذکر است که این مراسم به همت امور بانوان و باهدف تکریم خانواده شهدا و نکوداشت شهدای انقلاب برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115212
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.