معاون اول رئیس‌جمهور:


مخبر وارد کرمان شد

معاون اول رئیس‌جمهور به‌منظور بررسی میدانی اقدام تروریستی روز گذشته گلزار شهدای کرمان و رسیدگی به وضعیت مجروحان وارد این شهر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا،، محمد مخبر روز پنجشنبه وارد کرمان شد و در بدو ورود و در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت مجدد این حادثه جان‌گداز و آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، بر پیگیری جدی این حادثه و شناخت عوامل داخلی و خارجی آن تأکید کرد و افزود: این جنایت بزرگ به اذن الله پاسخ سختی دریافت می‌کند.

 معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حادثه دیروز غم ازدست‌دادن شهید سلیمانی را برای ملت ایران تازه‌ساخت، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی توان مقابله مستقیم را ندارد و این حادثه در ادامه استیصال و شکست رژیم جعلی صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی است. انجام یک عمل تروریستی کور و بدون هدف و به خاک و خون کشیدن مردم و شهروندان عادی نشان می‌دهد این رژیم به پایان خود نزدیک‌تر شده است.
او افزود: اتحاد مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرد. گفتنی است عیادت از مجروحان، دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور در شورای تأمین استان از برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113356
2 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    آقای مخبر لطفا معاون سیاسی و امنیتی استاندار که متولی امنیت تو استان یک آدم بی تجربه با پارتی بازی یک شبه استخدام و انتصاب کردن همه چی تقصیر جلالیه برکنار کنید این آدمهای بی تجربه

  2. مجید می گوید

    ای رهبر عزیر آقای امام جمعه علیدادی نماینده شما در استان کرمان از یک آدم بی تجربه بنام رحمان جلالی جوارن که یکی از نیروهای دفترش بود حمایت کرد و این فرد که هیچگونه سابقه استخدامی نه در وزارت کشور و نه جای دیگر داشت یک شبه گذاشتنش معاون سیاسی امنیتی استاندار متولی امنیت ۴ میلیون جمعیت چون همشهری امام جمعه بود یک بچه متولد ۱۳۶۵ گذاشتن نه تجربه مدیریتی داشت حتی یه بخشدار ساده تو وزارت کشور نبوده قبلا اومدن تو دانشگاه آزاد کرمان عضو هیات علمیش کردن بعد تازه وزارت کشور تونست براش حکم بزنه کجاست شایسته سالاری کجاست شایسته گزینی بدون هیچ تجربه قبلی حالا خون اینهمه برگردن کیه هم امام جمعه هم جلالی باید برکنار بشن بخدا ظلمه به ولله اینها ظلم کردن دخالت در امور انتساب بدون تجربه بدون شایستگی بدون سابقه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.