یک استان کرمانی در هیات رئیسه مجلس


نادری سیرجانی برای دومین بار عضو هیات رئیسه مجلس شد

احمد نادری اصالتی سیرجانی دارد. او اکنون نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است. نادری تنها نماینده کرمانی است که در این دوره عضو هیات رئیسه مجلس باشد. او این دوره با ۱۶۷ رای به عنوان دبیر به هیات رئیسه راه یافت

به گزارش«کرمان نو» احمد نادری سیرجانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته در انتخابات سال چهارم هیات رئیسه مجلس توانست با کسب رای اکثریت برای بار دوم به‌عنوان یکی از دبیران هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.

نادری در حالی این‌بار با ۱۶۷ رای توانست به هیات رئیسه مجلس راه یابد که در مقایسه با سال گذشته با آرای بیشتری  صورت گرفت. 

دکتر احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، متولد و بزرگ‌شده‌ی شهرستان سیرجان است. او دارای دکترای تخصصی در رشته انسان‌شناسی سیاسی از دانشگاه فرایه برلین آلمان بوده و صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه «اندیشه آینده» است که به مسائل نوظهور در حوزه اجتماعی جامعه ایران می‌پردازد.

وی از چهره‌های خبرساز مجلس مجلس شورای اسلامی در دوره کنونی بوده است. او  پیش از ورود به مجلس، ریاست مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران را نیز در کارنامه خود دارد.

احمد نادری  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات است. طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها ، طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی و طرح تشکیل وزارت امور اجتماعی، خانواده و جوانان از جمله طرح‌هایی بوده که نادری در مجلس امضا کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104861
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.