جوابیه روابط‌عمومی اکوکمپ ستاره لوت شهداد کرمان:


سازه‌های اکوکمپ جدیداً احداث شده و پیش‌ازاین وجود نداشته‌اند

به دنبال انتشار گزارش «کرمان نو» مبنی بر افتتاح هتلی با پنج سال سابقه فعالیت در شهداد کرمان، روابط‌عمومی اکوکمپ ستاره لوت با انتشار جوابیه‌ای تأکید کرد: سازه‌های اکوکمپ جدیداً احداث شده و پیش‌ازاین وجود نداشته‌اند.

در جوابیه یاد شده آمده است: «مطالعات اجرای اکوکمپ در روستای ملک‌آباد شهداد از سال ۱۳۹۳ آغاز و فعالیت آن در سال ۱۳۹۷ با برپایی چادرهای موقت اسکان مسافران توسط شرکت عمران مهر شهداد شروع شد.

با تغییر مدیریت مجموعه از سال ۱۴۰۰ و باتوجه‌به وزش تندبادها در این نقطه از کویر، عملاً امکان پذیرایی از مهمانان در چادر به دلیل عدم برخورداری از استحکام کافی مقدور نبود؛ لذا با تصمیم مدیریت احداث سازه‌های جدید در دستور کار قرار گرفت. سازه‌های کنونی که تعداد آن‌ها به ۵۰ عدد افزایش‌یافته است، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح توسعه و بازسازی اکوکمپ ستاره لوت عملیاتی شده‌اند و طراحی آن به‌گونه‌ای است که حس داخل چادر بودن را به مهمان القا می‌کند.

مجموعه اکوکمپ ستاره لوت که پیش‌ازاین به طور رسمی افتتاح نشده بود، روز جمعه ششم بهمن با حضور استاندار و نماینده کنونی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رسماً افتتاح شد تا پذیرای مهمانان از داخل و خارج کشور باشد.

در حال حاضر فاز اول مجموعه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و ساخت سازه‌های ساختمانی شامل واحدهای ۸۷ متری، مسجد و غیره در فازهای دوم و سوم اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114549
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.