هویت سرنشینان خودرو سوخته در کمربندی سیرجان مشخص شد


 هر سه سرنشین کوئیک سوخته از اتباع افغانستان بودند

با گذشت ۷۲ ساعت از سوختن یک خودروی کوئیک در کانال در کمربندی سیرجان حال پلیس با کشف هویت سرنشینان فوت شده گفته حادثه مشکوک است و  این که این حادثه قتل و صحنه‌سازی بوده یا یک صحنه تلخ رانندگی هنوز مشخص نیست و تحقیقات پلیس و نظر پزشکی قانونی ابعاد تاریک پرونده را روشن خواهد کرد.

به گزارش کرمان نو ابتدای جمعه‌شب گذشته، خودرویی در کمربندی شرقی سیرجان (حدفاصل جاده هماشهر و زیدآباد) پس از برخورد با پل از جاده منحرف و در آتش می‌سوزد.
حادثه‌ای که در نتیجه آن سه نفر در آتش می‌سوزند. سه سرنشین که تا امروز هویت آنها برای پلیس مشخص نبود.
فرمانده پلیس‌راه شهرستان سیرجان روز یکشنبه به ایرنا گفته بود ازآنجاکه خودرو داخل کانال زیر پل سقوط کرده باید بررسی شود که همین سقوط علت آتش‌سوزی بوده یا علت دیگری داشته است.
امروز دوشنبه ۲۷ شهریور اما سرهنگ مهدی سلیمی به نشریه نگارستان خبر داده که هویت سه سرنشین مشخص شده و هر سه فوت شده از اتباع افغانستان بوده‌اند. او توضیح داده که بنا به بررسی‌های کارشناسان پلیس‌راه این سانحه مشکوک و از نظر بنده تصادف عادی نیست.
سرهنگ مهدی سلیمی افزود: اجساد که کاملاً سوخته هستند تحویل پزشکی قانونی شدند و نظر قطعی پزشکی قانونی در این حادثه راهگشا خواهد بود.
او ادامه می‌دهد که پرونده با دستور دادستان سیرجان در اختیار پلیس آگاهی است و تحقیقات دایره جنایی آغاز شده است.
هویت اجساد شناسایی شده و هر سه فردی که در خودروی کوییک حضور داشته از اتباع افغانستان و همگی جوان و دو نفر آنها خویشاوند هستند، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی سیرجان، پلیس‌راه، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی با دستور قضایی در حال بررسی ابعاد حادثه هستند،
این که این حادثه قتل و صحنه‌سازی بوده یا یک صحنه تلخ رانندگی هنوز مشخص نیست و تحقیقات پلیس و نظر پزشکی قانونی ابعاد تاریک پرونده را روشن خواهد کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108936
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.