با گذشت ۲ روز از حادثه سقوط یک خودرو در کمربندی سیرجان


هویت سه سرنشین جان‌باخته سانحه مشخص نیست

اگرچه ۲ روز از حادثه سقوط یک خودرو در کمربندی سیرجان میگذرد، به گفته‌ی مسئولان پلیس‌راه هویت سه سرنشین جان‌باخته سانحه همچنان مشخص نیست.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایرنا، مسئولان پلیس‌راه در سیرجان خبری در اختیار رسانه‌ها قرار دادند که بر اساس آن سه سرنشین یک خودرو سواری در آتش‌سوزی واقع در کمربندی این شهر به سمت شهرستان شهربابک که ۲ شب پیش جان‌باخته‌اند و هنوز هویت آنان در دست بررسی است.

آن‌طور که فرمانده پلیس‌راه سیرجان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت، ماجرا ازاین‌قرار است که ۲ شب پیش خودرو سواری که بر اساس عکس‌های آن به نظر می‌رسد کوئیک یا خودرویی شبیه به آن باشد درحالی‌که در یک کانال در جاده کمربندی شرقی سیرجان به سمت شهربابک سقوط کرده بود، دچار آتش‌سوزی می‌شود و هر سه سرنشین نیز سوخته‌اند.
سرهنگ مهدی سلیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه علت دقیق و جزئیات این حادثه دلخراش در دست بررسی است افزود: ازآنجاکه خودرو داخل کانال در کنار جاده سقوط کرده باید بررسی شود که همین سقوط علت آتش‌سوزی بوده یا علت دیگری داشته است.
به گفته او سرنشینان خودرو به طور کامل در آتش سوخته‌اند و هویت خودرو و سرنشینان تاکنون شناسایی نشده و موضوع همچنان در دست بررسی است.
سلیمی اظهار داشت: سایر سازمان‌های متولی نیز تلاش و بررسی برای شناسایی هویت این افراد و خودرو را آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108889
1 نظر
  1. […] گزارش کرمان نو ابتدای جمعه‌شب گذشته، خودرویی در کمربندی شرقی سیرجان (حدفاصل جاده هماشهر و […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.