فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد؛


تیراندازی در جشن عروسی جان مرد ۴۷ساله را گرفت

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی، گلوله به یک مرد ۴۷ساله اصابت و باعث فوت او شد همچنین عاملان دخیل در این مورد بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی انتظامی استان، فرمانده انتظامی عنبرآباد در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان به‌سرعت در محل حاضر و متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی، گلوله به یک مرد اصابت و باعث فوت او شده است.

 رضا فیروزبخت تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی ۳ متهم دخیل در این مورد را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی اظهار داشت: تیراندازی در مراسم‌های جشن از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار این‌چنینی شده و دراین‌رابطه از شهروندان می‌خواهیم به‌هیچ‌عنوان در مراسم‌های مختلف اقدام به تیراندازی نکنند تا کم‌کم این رسم غلط کاملاً برچیده و اقدامات شادی‌بخش دیگر جایگزین آن شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111876
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.