قطعي برق صنايع با اطلاع قبلي| مصارف خانگی کرمان خاموش نمی‌شود

به گفته روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان در کرمان قطعی در مصارف خانگی وجود ندارد. قطعي برق صنايع نیز با اطلاع قبلي انجام می‌شود.

روز گذشته معاون هماهنگی توزیع توانیر از احتمال محدودیت تامین برق کشور خبر داد. غلامعلی رخشانی گفته بود با توجه به برودت هوا، هفتم بهمن با سه هزار مگاوات کمبود انرژی مواجه هستیم.
آنطور که ایسنا نوشته به گفته او احتمال خاموشی در نیمه شمالی کشور بیشتر است چرا که محدودیت‌هایی در نیروگاه‌های تهران و شمال کشور به دلیل مصرف بالای گاز در بخش خانگی وجود دارد.

احتمال خاموشی قوت گرفت| توانیر: فردا با سه هزار مگاوات کمبود انرژی مواجه هستیم

به گفته روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان در کرمان قطعی در مصارف خانگی وجود ندارد. به منظور هماهنگي قطعي برق صنايع، در زمان اضطرار هم صبح امروز جلسه‌اي با مديريت معاون هماهنگي امور عمراني استاندار برگزار شد.

به گفته روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان بر اساس این تفاهمنامه برق شهرک صنعتی خزرا و واحدهای صنعتی محدوده باغین از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و سایر مشترکین صنعتی شمال استان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ قطع می‌شود.  اطلاع رسانی به صورت روزانه و ۲۴ ساعت قبل از قطعی از طریق سامانه پیامکی به مدیران شهرک‌ها و واحدهای صنعتی انجام می‌شود و مدیران متعهد شدند به صنایع خود اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63266
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.