استاندار کرمان:


ظرفیت‌های بالقوه شهرداری باید ارزش‌افزایی شوند

استاندار کرمان گفت: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که باید شاهد ارزش‌افزایی آن‌ها باشیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در دیدارِ شهردار جدید، معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان گفت: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی از جمله املاک دارد که باید به فعل برسند و با همکاری شورای شهر و دستگاه‌های دولتی، شاهد ارزش‌افزایی آن‌ها باشیم.
استاندار کرمان، کار شهرداری را متنوع و دشوار دانست و ادامه داد: شهروندان به انواع مختلف با شهرداری و خدمات این مجموعه ارتباط دارند و توقعات از آن هم بالاست.
او بیان کرد: مراکز استان‌ها به‌واسطه جمعیت و مراجعات از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور، پیشانی شهرها هستند و به‌تبع آن عملکرد شهرداری‌ها نیز موردتوجه قرار می‌گیرد.
فداکار، تسریع در فعالیت‌های عمرانی و بهسازی شهرها را مورد تأکید قرار داد و گفت: استانداری و مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نیز برای مدیریت بهتر شهر، ظرفیت‌های خود را در اختیار قرار می‌دهند و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
استاندار کرمان عنوان کرد: هر کمکی در اجرای برنامه‌های شهرداری لازم باشد، آماده همکاری هستیم و امیدوارم این جابه‌جایی، خون تازه‌ای به دستگاه بدهد و باعث تحرک بیشتر در شهرداری و اداره امور شهر شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114085
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.