با حکم استاندار کرمان:


سرپرست شهرداری کرمان، به‌عنوان رئیس جشنواره پیشواز شهر از نوروز «پیشران» منصوب شد

با حکم استاندار کرمان، و در آیین شروع طرح «پیشران» که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و جمعی از مدیران استان و شهری و کارکنان شهرداری برگزار شد، محسن تویسرکانی، سرپرست شهرداری کرمان، به‌عنوان رئیس جشنواره پیشواز شهر از نوروز «پیشران» منصوب شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا، در حکم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان آمده است:
«جناب آقای محسن تویسرکانی
سرپرست محترم شهرداری کرمان
با سلام
نوروز و بهار طبیعت بهانه‌ای است برای نوشدن مجدد دل‌ها و جان‌ها و آنچه که در این فرایند می‌تواند کمک‌کننده و راه‌گشا باشد، فراهم نمودن مقدماتی است که نفس و جان‌ها را آسایش و راحتی افزون بخشد.
شهرداری کرمان، به‌عنوان نهاد متولی امور شهر، بخش عمده و اساسی آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز و بهار را عهده‌دار است که امسال با سعادتی صدچندان همراه گشته و بهار قرآن نیز همنشین آن است؛ ازاین‌رو، شایسته است تا با تلاش و معاضدتی چندبرابر، کوششی شود تا محیط شهر فضایی هرچه روح‌افزاتر و دل‌انگیزتر گردد؛ برای همین، لازم است تا با توانی بیشتر و بالاتر «پیشواز شهر از نوروز» را فراهم آورد و در راه آن همت نمود؛ لذا بر اساس این حکم، جنابعالی به‌عنوان رئیس جشنواره پیشواز شهر از نوروز «پیشران» منصوب می‌گردید.
تدبیر امور، تقسیم وظایف، نظارت بر امور، هماهنگی همه اجزا، ارائه خدمات به بهترین نحو، نشاط‌افزایی و روحیه‌بخشی جمعی، بهبود وجهه گردشگری شهر کرمان، ازجمله امور است که مورد انتظار است.
توفیقات شما و همکاران را از ایزد منان خواستار است.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114471
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.