حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران:


کرمان جز ۱۰ استان اول حق بیمه پرداختی | بیمه ایران در کرمان سرمایه‌گذاری می‌کند

مدیرعامل بیمه ایران رتبه استان در پرداخت حق بیمه را ۸ یا نهم اعلام کرد و گفت: بیمه ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از مابه‌التفاوت مبلغ حق بیمه و پرداخت خسارت‌ها در استان کرمان سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش کرمان‌نو، حسن شریفی مدیرعامل بیمه ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد که سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان و در قانون بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که هزار میلیارد تومان، برای رفع نقاط حادثه‌خیز به دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود.

حسن شریفی در این جلسه با اشاره به ضریب نفوذ بیمه پایین در کشور، گفت: بایستی مقامات استانی و آقای استاندار و معاون رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به حوزه صنعت بیمه داشته باشند، اما متأسفانه بیمه را در حد یک اتومبیل می‌شناسند و خیلی ساختمان‌های اداری و حتی خودروها فاقد بیمه‌نامه هستند.

شریفی در این جلسه از سرمایه‌گذاری بیمه ایران در استان کرمان خبر داد و گفت: در جلسه با استاندار و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، بیمه ایرانی حاضر است تا در استان کرمان سرمایه‌گذاری دررابطه‌با پروژه‌های سودآور و زودبازده را داشته باشد.

به گفته مدیرکل بیمه ایران، در ۱۰ماهه نخست امسال این بیمه ۵۵ هزار میلیارد تومان فروش بیمه‌نامه داشته و بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بابت خسارت پرداخته است.

او در این نشست از طراحی سامانه‌های هوشمند و غیرحضوری در حوزه اتومبیل و درمان خبر داد و گفت: باتوجه‌به اینکه ۷۶ درصد از بیمه‌های ما در حوزه درمان و اتومبیل بوده سامانه‌های طراحی شده تا به‌صورت برخط، زیان‌ده ما اعلام خسارت کند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114476
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.