تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید حج و زیارت استان


مدیرکل جدید حج و زیارت استان کرمان معرفی شد

با حضور سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور محمدعلی ایرانمنش به عنوان مدیرکل جدید حج و زیارت استان کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم ، آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید حج و زیارت استان کرمان صبح امروز با حضور سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور و بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان برگزار شد.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب کارکنان سازمان حج و زیارت و کارگزاران این مجموعه شده است، اظهار داشت: استان کرمان بزرگترین استان کشور است و در حال حاضر 23 شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه وسعت استان خدمت‌رسانی دستگاه‌های استان و پراکندگی جمعیت را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، گفت: با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم که مردم از خدمات دولت بی‌نصیب نباشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان امکان واگذاری خدمات حج و زیارت به کارگزاران را دارد، افزود: در منطقه قلعه گنج با واگذاری امور به بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی در آنجا موفق بوده است و بیانگر آن است که هر کجا کار را به مردم واگذار کردیم موفق بودیم.

وی با بیان اینکه وجود پنج فرودگاه در استان کرمان یک ظرفیت بزرگ است که امکان افزایش پروازهای مستقیم به عتبات عالیات و یا سفرهای حج وجود دارد، گفت: مردم استان کرمان به سفرهای زیارتی علاقمندی بیشتری دارند و در مراسم پیاده‌روی اربعین این مهم مشهود است.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه در استان کرمان مردم متدینی داریم، بیان کرد: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و در سال گذشته از بیش از 70 کشور دنیا برای زیارت مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کردند.

محمود عرب‌نژاد مدیرکل سابق حج و زیارت استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که مدتی توفیق خدمتگزاری به مردم نصیبم شد و امیدوارم توانسته باشم در این مسیر رضایت الهی را کسب کرده باشم.

وی با تقدیر و تشکر از تمام مسئولان استانی به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان که به وی را در انجام ماموریت‌های سازمان کمک کرد، گفت: کارهای بزرگی در راستای سفرهای زیارتی انجام شده است.

مدیرکل سابق حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه در سال 98 سفرهای زمینی به عتبات عالیات به خوبی انجام شد اما با شروع کرونا این فعالیت‌ها راکد شد، افزود: کرمان در هفته دو پرواز برای عتبات عالیات دارد و این آمادگی وجود دارد که با وجود شرکت‌های زیارتی بزرگ‌ در کرمان پرواز به سمت سوریه نیز برقرار شود.

وی با بیان اینکه در حج و زیارت خدمت به زائران آقا امام حسین (ع) انجام می‌شود، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که به مدیرکل جدید کمک کنیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات محمود عرب‌نژاد مدیرکل سابق حج و زیارت استان کرمان قدردانی و محمدعلی ایرانمنش به عنوان مدیرکل جدید حج و زیارت این استان معرفی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98083
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.