با حکم شهردار کرمان؛


«محمد منتظر»، قائم‌مقام شهردار کرمان شد

با حکم شهردار کرمان، صبح امروز ۱۱ شهریورماه «محمد منتظر»، به‌عنوان قائم‌مقام شهردار کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از کرنا، در حکم سعید شعرباف، شهردار کرمان آمده است:

«جناب آقای محمد منتظر

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ با حفظ سمت، به‌عنوان «قائم‌مقام شهردار کرمان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس باری‌تعالی و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با بهره‌گیری از شایستگی‌ها، استعدادها و توانمندی‌های نیروهای متعهد و متخصص شهرداری کرمان در کلیه معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها و با توسعه تفکر نظام‌مند، دریافت نظرات مشورتی خبرگان از طریق تعامل و همکاری صمیمانه با کلیه معاونین، مشاورین، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهری، در مسیر ارتقاء و تعالی شهرداری در تمامی ابعاد، تکریم ارباب‌رجوع، افزایش سطح سلامت اداری، ارتقای کیفیت خدمات، پیگیری پروژه‌های اجرایی، بهبود سامانه‌های پشتیبانی و اجرای تصمیم‌گیری و افزایش همدلی و همزبانی در میان مدیران و کارکنان شهرداری گام بردارید.

تلاش برای اجرایی‌شدن برنامه تحول شهرداری کرمان، نظارت مستمر بر روندهای اجرایی، ایجاد هماهنگی بین مناطق و سازمان‌ها و ارائه گزارشات ادواری از فعالیت‌های صورت‌گرفته، مورد انتظار است.

توفق روز‌افزون جنابعالی در خدمت‌رسانی به مردم شریف کرمان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.»

لازم به ذکر است؛ محمد منتظر، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (برنامه‌ریزی استراتژیک) و دانشجوی DBA دانشگاه مدیریت تهران است و تاکنون، شهردار منطقه یک کرمان بوده است. همچنین معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک، مدیر کنترل پروژه و ارزیابی پروژه‌ها، دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی شهرداری کرمان و جانشین معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شهرداری کرمان، ازجمله سوابق اجرایی محمد منتظر در شهرداری کرمان بوده است.

معاون امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان، رابط نذورات کل آستان قدس رضوی در استان کرمان و مسئول دبیرخانه استان قدس رضوی در کرمان، از دیگر سوابق اجرایی مهندس منتظر است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108334
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.