دادستان بافت:


مهلت ۲ ماهه دادستانی برای رفع نقاط حادثه‌خیز بافت

دادستان بافت گفت: دستور لازم برای رفع نقاط حادثه خیز شهرستان صادر شده و اداره راهداری ۲ ماه فرصت دارد نسبت به رفع این نواقص اقدام کند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، حمید حسنی‌نیا دادستان بافت افزود: دادستانی در جایگاه نظارت حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز به‌ویژه در جاده‌های بین‌شهری ورود کرده و در صورت مشاهده ترک فعل از سوی مسئولان در این زمینه مطابق قوانین و مقررات برخورد می‌کند.

او با تأکید بر بهسازی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و خسارت مالی و جانی بیان کرد: چند نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری این شهرستان شناسایی شده که دستگاه‌های مربوطه بایستی هرچه سریع‌تر نسبت به بهسازی این جاده‌ها اقدام کنند.

 دادستان بافت اظهار داشت: شناسایی نقاط حادثه‌خیز برای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول برای تسریع در انجام پروژه‌ها و نواقص موجود انجام شود.

 حسنی‌نیا افزود: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در انجام به‌موقع تکالیف خود در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش‌ازپیش تلاش کند.

 دادستان بافت عنوان کرد: ضرورت اصلاح هندسی جاده‌ها، نصب روشنایی و علائم هشداری کاهنده سرعت، خط‌کشی محورها، مرمت آسفالت جاده‌ها و آگاه‌سازی رانندگان از نقاط حادثه‌خیز از اقدامات مؤثری است که باید به‌سرعت در این منطقه انجام شود.

 به گزارش ایرنا در این خبر دریافتی نقاط حادثه‌خیز اعلام نشده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.