رفع مشکل چهار واحد صنعتی در کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان

دبیر کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان از رفع مشکل چهار طرح صنعتی و صنایع معدنی در نوزدهمین نشست این کارگروه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در کار گروه رفع موانع تولید گفت: در این نشست مشکلات چهار واحد که در حوزه های تامین آب، معوقات بانکی، معوقات مربوط به شهرک شهرک‌های صنعتی بود مطرح و بررسی شد.

وی تصریح کرد: ۲ مورد از مشکلات طرح های صنعتی درخصوص بدهی معوق به شرکت شهرک‌های صنعتی بود که مقرر شد برای حل مشکل ۲ طرح، بدهی های آنها تقسیط شود.

مروجی فرد افزود: یکی دیگر از مشکلات مطرح شده مربوط به تأمین آب طرح صنایع معدنی تیتانیوم شرکت ایمان فولاد بود که برای حل مشکل مقرر شد شرکت مذکور نقطه جانمایی برای چاه آب را تغییر دهد تا مشکل تامین آب این طرح حل شود.

وی ادامه داد: این طرح صنایع معدنی متاسفانه از ۲ سال قبل به دلیل مشکل عدم تامین آب مورد نیاز هیچگونه پیشرفتی نداشته که با اجرای این مصوبه و تامین آب، اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین ضمن تشکر از همراهی های پست بانک در جهت رفع مشکل واحدهای صنعتی افزود: مشکل دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت مربوط به عدم توانایی پرداخت بدهی یک واحد تولیدی لوله پلی اتیلن بود که با همکاری مجدد پست بانک، مقرر شد واحد صنعتی ۱۵ درصد از کل بدهی خود را پرداخت و مابقی آن مجددا تقسیط شود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران جنوب کرمان که اقدام به سرمایه گذاری کرده و با مشکل مواجه شده اند، برای بررسی و ارائه مشکلات سرمایه گذاری خود به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

نوزدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نویدی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و همچنین تعدادی از مسئولان و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85523
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.