معادن فاریاب روی ریل توسعه قرار دارند

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: ظرفیت‌های معدنی شهرستان فاریاب که اکنون با ۳۲ معدن با اشتغالی بالغ بر ۶۵۹ نفر و ۱۰ پروانه اکتشاف با اشتغال ۴۰ نفری به فعالیت رسیده، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی این شهرستان ایفا می کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه بازدید از معادن شهرستان فاریاب با  تشریح عملکرد سازمان در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری در این شهرستان گفت: رونق اقتصادی و اشتغالزایی در این شهرستان در گرو فعال سازی معادن است که تا کنون این مهم تحقق پیدا کرده است و روند توسعه زیرساخت های معدنی و صنایع جانبی همچنان ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان در حوزه های تخصصی، گفت: ظرفیت های معدنی شهرستان فاریاب که اکنون با ۳۲ معدن با اشتغالی بالغ بر ۶۵۹ نفر و ۱۰ پروانه اکتشاف با اشتغال ۴۰ نفری به فعالیت رسیده، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی این شهرستان ایفا می کند.

مروجی فرد افزود: وجود ۳ کارخانه صنایع معدنی فعال با اشتغال ۱۵۵ نفری و ۶ جواز در دست احداث با اشتغال ۲۴۴ نفری، تحول خوبی در زمینه اشتغال در این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در جهت رفع مشکلات برخی از صنایع موجود و جذب سرمایه گذاری های بیشتر، نیاز به حمایت مسئولین شهرستانی و کمک برای رفع محرومیت و شکوفایی منطقه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.