مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان:


آزادی ۹ زندانی در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: زمینه آزادی تعداد ۹ نفر مددجوی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان به مناسبت هفته دفاع مقدس فراهم شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سید حجت‌الله موسوی قوام امروز هشتم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: برای آزادی این مددجویان جرائم غیرعمد ۱۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

او با اشاره به تلاش ستاد دیه استان کرمان برای آزادی محکومینی که از سال قبل در زندان هستند، افزود: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال بوده که مانند گذشته باهمت نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان در سطح زندان‌ها موفق به تخفیف و گذشت رضایت‌مندانه به مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال شده‌ایم .

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد ۲۷۰ مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان‌های استان هستند که برای آزادی آنان بیش ۲۵ میلیارد تومان نیاز است .

او با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ ستاد دیه واریز نمایند، اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۳۹ مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده‌اند که برای آزادی این تعداد بیش از ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 موسوی قوام در ادامه از فراهم‌شدن زمینه آزادی ۱۰ زندانی در رفسنجان هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت پیامبر رحمت و امام صادق علیهماالسلام خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴ مددجوی واجد شرایط غیرعمد در زندان رفسنجان تحمل حبس می‌کنند که پس از بررسی پرونده آنان زمینه آزادی تعداد ۱۰ نفر فراهم شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109402
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.