رئیس کل دادگستری استان کرمان:


اختیارات رئیس قوه قضائیه در حمایت از تولید به رئیس دادگستری کرمان تفویض شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت به رئیس کل دادگستری استان تفویض شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث کارخانه‌های تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی اظهار کرد: ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقامتی استانی ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون توانسته است به ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ کمک کند تا مشکلات آن‌ها حل شود و از بیکاری هزاران نفر کارگر جلوگیری کند و توانسته‌ایم سهم خود را به‌خوبی انجام دهیم.

او افزود: از این به بعد هم هر واحد تولیدی و صنعتی در استان که مشکل داشته باشد دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند تا رفع مشکل آن‌ها را پیگیری کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی برای حمایت‌کردن و پشتیانی از صنعت و اشتغال و تولید در استان برای خود سهمی قائل است و باتوجه‌به ظرفیت‌های استان ضرورت ایجاد می‌کند کنار فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان پای کار باشیم.

او با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در تولید و اشتغال دارد و از استان‌های پر ظرفیت کشور در بحث فولاد، مس، کشاورزی و صنایع دیگر است، افزود: باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه و آبادانی استان، شرق کشور و حتی کل کشور استفاده شود.

حمیدی تصریح کرد: در کنار این ظرفیت‌های خدادادی که خداوند متعال در اختیار استان کرمان قرار داده است الحمدالله نیروها و مدیران خوش‌فکر و بااستعداد و صنعتگرانی که امروز در استان کرمان تعداد آن‌ها که کم هم نیست بسیار فعال هستند و بنده از هر پروژه‌ای که در استان کرمان بازدید کرده‌ام در کنار این ظرفیت‌های خدادادی، استعداد نیروهای انسانی فعال را دیده‌ام.

او عنوان کرد: استعداد و همت بالای جوانان، مهندسان و طراحان خوش‌فکر ایرانی در صنایع و معادن، کشور را در مقابل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بی‌نیاز می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اینکه جوانان ایرانی باذوق و خلاقیت و استفاده از ظرفیت استعداد ایرانی نسبت به تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های اکتشاف در داخل کشور همت می‌گمارند و کشور را گام‌به‌گام به سمت خودکفایی می‌برند، خبر بسیار خوب و مستر بخشی است.

حمیدی در پایان یادآور شد: در سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت به رئیس‌کل دادگستری استان تفویض شد که این هم یک ظرفیت جدید برای حمایت از تولید و اشتغال استان کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.