دادستان کرمان اعلام کرد:


اشد مجازات در انتظار اعضاء باند تروریستی – صهیونیستی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در بازدید از مجتمع قضائی شهید باهنر و شعب ویژه رسیدگی به جرائم امنیتی، ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در دستگیری اعضای یک باند تروریستی – صهیونیستی، گفت: اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهدی بخشی دادستان کرمان صبح امروز چهارم مردادماه با حضور در مجتمع قضائی شهید باهنر کرمان افزود: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شده‌اند.

 وی بررسی وضعیت پرونده‌ها و اوقات رسیدگی، همچنین ارزیابی روند خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضائی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و بیان کرد: مجتمع شهید باهنر به جرائم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می‌کند.

 دادستان کرمان در خصوص باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده نیز توضیح داد و گفت: اعضاء این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده باهدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات‌های غافلگیرکننده، دستگیر شده‌اند.

 بخشی اظهار کرد: در بررسی مخفیگاه‌های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری کشف شده است.

 وی با اشاره به ارتباط اعضاء باند تروریستی – صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش از سوی آنان، تصریح کرد: در پی بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شده که این تیم در استان‌های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106885
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.