فرمانده انتظامی استان کرمان:


بازداشتگاه راور، بم، منوجان و قلعه‌گنج تکمیل شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شهرستان‌های راور، بم، انار، منوجان، قلعه‌گنج و ریگان نیاز به ساخت یا تکمیل بازداشتگاه‌ها وجود دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، سردارعبدالرضا ناظری پنجم دی ماه در بازدید رئیس کل دادگستری استان از بازداشتگاه‌های تخصصی پلیس کرمان اظهار کرد: استانداردهای زیادی در سازمان زندان‌ها پس از انقلاب برای نگهداری متهمان در بازداشتگاه‌ها پیش‌بینی شده و همواره رو به رشد بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سنوات اخیر با وجود تمام محدودیت‌های مالی، تلاش خود را برای استانداردسازی بازداشتگاه ها و تحت قرارگاه ها مبذول داشته است، تصریح کرد: در مرکز استان برای هر پلیس تخصصی یک بازداشتگاه خاص داریم و در شهرستان‌ها بازداشتگاه‌ها به صورت تجمیعی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ۹ بازداشتگاه موقت برابر استانداردهای سازمان زندان‌ها در استان کرمان وجود دارد، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای ساخت بازداشتگاه‌های موقت برابر استانداردهای روز در سطح استان کرمان انجام شده است.

وی یادآور شد: در شهر کرمان نیاز به احداث بازداشتگاه متمرکز با ظرفیت ۳۵ نفر و در شهرستان‌های راور، بم، انار، منوجان، قلعه‌گنج و ریگان هم نیاز به ساخت یا تکمیل بازداشتگاه‌ها وجود دارد.

ناظری ادامه داد: در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، بافت، بردسیر و فاریاب بازداشتگاه‌ها ساخته شده و به دلیل عدم تکمیل و تجهیز هنوز راه‌اندازی نشده است.

وی پیشنهاد کرد: مکانی در زندان به عنوان بازداشتگاه متمرکز با رعایت اصول حفاظتی برای نگهداری متهمان ایجاد شود و نیروی انتظامی نیز در زمینه تامین نیروهای موردنیاز این بازداشتگاه همکاری خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99904
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.