انهدام باند قاچاق سلاح در منطقه


بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام چهارمین باند سازمان‌ یافته قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و افزود: ۲ نفر از عناصر ضدامنیتی سابقه‌دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهدی بخشی امروز ۲۸ تیرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت.

 وی بیان کرد: در این عملیات پس از انجام یک‌سری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه‌دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.

 دادستان کرمان گفت: در این عملیات مأموران اداره اطلاعات جیرفت ۲۴ قبضه سلاح کمری و بیش از ۴۰۰ عدد فشنگ به همراه یک دستگاه خودرو را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند.

 وی بیان کرد: اعضای این باند در تلاش بودند انواع مختلف سلاح را از مرزهای شرقی کشور به کرمان وارد و از این طریق به سایر استان‌ها منتقل نمایند.

 دادستان کرمان با اشاره به اینکه برخورد دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح و مهمات قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود، عنوان کرد: رسیدگی به پرونده متهمان دستگیر شده سریع و خارج از نوبت خواهد بود.

 وی یادآور شد: با تلاش و همت شبانه‌روزی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی طی سال جاری، قریب به ۳۰۰ سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب استان کرمان کشف و ضبط شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106676
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.