سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان:


حکم قصاص قاتل یک زن در قلعه‌گنج صادر شد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: حکم قصاص پرونده قتل یک زن توسط مامور انتظامی که بنا به مسائل شخصی درگیر این قتل شده بود در دادگاه بدوی نظامی مربوطه صادر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام علی توکلی‌زاده در خصوص جزییات صدور حکم پرونده قتل که مهرماه سال گذشته در قلعه‌گنج واقع در جنوب کرمان رخ داد اظهارداشت: پس از بازپرسی، طی تشریفات قانونی و تشکیل جلسات مختلف دادگاه، حکم قصاص در دادگاه بدوی نظامی مربوطه صادر و پس از ابلاغ رای به محکوم‌علیه، نامبرده طبق فرآیندهای قانونی درخواست فرجام‌خواهی کرده که در نتیجه، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح که روز چهارشنبه (دیروز) برای شرکت در نشست تعاملی با فرماندهان نظامی و انتظامی جنوب کرمان به جیرفت سفر کرد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان آبان ماه سال گذشته نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: در تاریخ ۱۶ مهر یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه‌گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی خود، اقدام به قتل یکی از شهروندان(یک زن) کرده است.

در این اطلاعیه آمده بود: حادثه در یکی از خیابان‌های سطح شهر قلعه‌گنج و در خودرو تاکسی رخ داده است به نحوی که مقتول در پی بروز اختلافات شخصی قصد ترک شهر را داشته اما متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله «کلت کمری» او را به قتل می‌رساند.

قاتل که خارج از محل ماموریت خود، با لباس شخصی و به دنبال تشدید اختلافات شخصی با مقتول مرتکب این قتل شده بود، همان روز و کمتر از یکساعت از وقوع قتل توسط عوامل انتظامی بازداشت شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103927
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.