تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور


دستگیری ۴ نفر از عوامل اصلی باند شرارت و آدم‌ربایی

دادستان بم در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور گفت: هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور گفت:  هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

عوامل این باند، چندین مورد آدم‌ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم‌ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند و در یک فقره آدم‌ربایی بیش از ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، تصریح کرد: اعضای این باند در آخرین اقدام خود، مبادرت به ربایش ۲ نفر از شهروندان بمی کرده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

او بیان  کرد: مخفیگاه متهمان در اسلام‌آباد خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری ۲ نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

در این عملیات شهید یاسر عبدلی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد؛ اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

او تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات درانتظار عوامل این باند خواهد بو

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104396
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.