با دستور دادستان عمومی و انقلاب زرند


زرندکراش مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب زرند از بازداشت ادمین یک صفحه غیراخلاقی دوست‌یابی در فضای مجازی با عنوان زرندکراش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، رضا یعقوبی در تشریح جزییات این خبر افزود: فرد بازداشت شده اقدام به ترغیب افراد به روابط منافی عفت و انتشار محتوای خلاف عفت عمومی می‌کرد، که با رصد و پایش فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان زرند، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: دستور مسدود‌کردن این صفحه در فضای مجازی با توجه به وجود محتوای مجرمانه، تحت قرار نظارت قضایی صادر شده است.

دادستان زرند با هشدار به افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار محتوای مجرمانه و مطالب خلاف عفت عمومی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعمال و رفتار آنها زیر ذره‌بین مأموران پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های نظارتی قرار دارد و منتظر برخورد قاطع برابر مقررات قانونی باشند.

یعقوبی در پایان‌ از خانواده‌ها درخواست کرد، با توجه به آسیب‌های متعدد حضور بدون نظارت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، به منظور جلوگیری از نتایج زیان بار آن، مراقب فرزندان خود باشند.ادمین صفحه بازداشت شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106902
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.