پورابراهیمی در شورای اداری استان کرمان:


با حکمرانی محلی می‌توانیم توسعه منطقه‌ای را رقم بزنیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با حکمرانی محلی می‌توانیم توسعه منطقه‌ای را رقم بزنیم که برای تحقق این مهم نیازمند حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۲۲ تیرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: طرح انتقال آب در استان کرمان کلید خورده که سه استان را دربر گرفته اما خطوط انتقال آب نیازمند حمایت جدی است.

او بیان کرد: مقرر بود بخشی از خط اول انتقال آب به کرمان در تابستان امسال به بهره‌برداری برسد که به دلایلی به تعویق افتاده اما امیدواریم تا پایان سال جاری افتتاح شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اتباع بیگانه در استان کرمان تصریح کرد: به نظر می‌رسد بحث اتباع بیگانه در کوتاه مدت نیازمند اقدامات و تصمیماتی از سوی شورای امنیتی ملی و وزارت کشور است.

او در ادامه سخنانش از توسعه منطقه ای نیز سخن به میان آورد و تصریح کرد: باید سیاست‌های توسعه‌ای را از نگاه توسعه منطقه‌ای و آمایش سرزمینی پیش ببریم و در همین راستا نیز اختیارات استانداران، ظرفیت استان‌ها و … را باید به کار گیریم.

پورابراهیمی افزود: با حکمرانی محلی می‌توانیم توسعه منطقه‌ای را رقم بزنیم که برای تحقق این مهم نیازمند حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.