در همایش مدیران روابط عمومی دادگستری‌ها کشور؛


مدیر روابط عمومی دادگستری کرمان در جمع برترین‌های قوه‌قضاییه جای گرفت

حمزه امیر محمدی‌نسب، مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، به عنوان مدیر برتر روابط عمومی دادگستری استان‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش کرمان نو همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضاییه با حضور سخنگوی قوه قضاییه، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، روابط عمومی‌های معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، روابط عمومی‌های دادگستری کل استان‌ها و مدیران مرکز رسانه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش که ۲ روز به طول انجامید مسعود ستایشی سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی گفت: پرکاربودن شهید، منظم بودن، با ابتکار بودن و پرحوصله بودن از خصوصیات شهید بهشتی بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان قضایی بر آن تاکید داشتند.

وی افزود: در هر کاری باید به این خصوصیات متمسک شویم تا مسیر شهید بهشتی را ادامه دهیم.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: جایگاه قوه قضاییه فراز دیگر فرمایش معظم له بود که باید در این رابطه نیز با دقت عمل کنیم. ایشان فرمودند که کارتان بسیار مهم است لذا باید کار ما به خوبی جلوه پیدا کند و انتشار یابد.

وی با بیان اینکه مناط داوری دیگر موضوع مورد اشاره رهبر معظم انقلاب بود، گفت: خروجی اقدامات انجام شده در قوه قضاییه باید همراه با رضایت مردم باشد.

آزاد ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه در این همایش ضمن تشکر از اقدامات جهات مدیران رسانه‌ای دستگاه قضا بیان کرد: در دوره ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه تحول شگرفی در حوزه رسانه شکل گرفت و تحولات و تحرکات و ارتباطات بسیار خوب و قابل توجهی در این حوزه انجام شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تصویر رسانه‌ای قوه قضاییه، گفت: اولویت اصلی ما، عمل به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید در این رابطه از تمام ابزارهای موجود استفاده کنیم.

ابراهیم زادگان گفت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به شکست دشمن در مقابل ملت ایران، اقدامات رسانه‌ای آن‌ها را تلاش‌های هوشمندانه‌ای قلمداد کردند. نسبت به این بحث باید از همه حساس‌تر، دقیق‌تر و با واکنش مناسب‌تر عمل کنیم.

ابراهیم‌زادگان تاکید کرد: مدیران رسانه‌ای نباید گرفتار آفت روزمرگی شوند.

رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه با اشاره به حوادث سال گذشته، اظهار کرد: پاییز سال گذشته عملیات رسانه‌ای گسترده‌ای توسط دشمن علیه کشور انجام شد که واکنش‌های خوبی نسبت به آن‌ها نشان دادیم.

در این همایش همچنین رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه با خانواده‌های روابط عمومی‌های حاضر در همایش دیدار و از زحمات و مجاهدت‌های خانواده‌ها در یاری و همکاری با همسرانشان تقدیر به عمل آورد.

در پایان این همایش با معرفی ۵ نفر از مدیران برتر روابط عمومی دادگستری استان‌های کشور و ۳ نفر از مدیران روابط عمومی ستادها و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در کشور، از آن‌ها تقدیر و تجلیل شد.

مهدی خواجه مدیرروابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، حمزه امیر محمدی نسب مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، فاطمه میری مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، اکبر تایوغ مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، تنگاب جهرمی مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، علی رستمی مدیرکل روابط عمومی سازمان زندان‌های کشور، زهرا کریمی مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، نائیجی مدیرکل سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان مدیران برتر سال گذشته در حوزه اطلاع رسانی قوه قضاییه مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.