حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس:


بعضی مصوبات دولت در استان کرمان خلاف قانون بود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: بعضی از مصوبات دولت به استان کرمان دقیقا خلاف قانون بود و آیا چه کسی باید از قانون غیر از هیات رئیسه مجلس و نمایندگان پاسداری کند.

به گزارش خانه‌ملت شهباز حسن‌پور صبح امروز در صحن علنی مجلس با انتقاد از عدم اختصاص بودجه به بحث های عمرانی گفت: تا به امروز یک ریال به بخش عمرانی اختصاص داده نشده است، همچنین بانک ها قفل شده و ریالی به مردم پرداخت نمی شود. همینطور آیا وام بنیاد مسکن هم باید با بقیه کارها گره بخورد و یک وام 200 میلونی نیز انجام نمی شود. ضمن تشکر از رئیس بانک مرکزی که گفته اند حق ندارند بانک ها پیش پرداخت 20 درصدی دریافت کنند، اما همانطور که گفته شد مردم از دریافت وام عاجز هستند و استدعا دارم شما روشن و واضح نظر خود را بفرمایید.

او خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما را به خدا بفرمایید آیا مجلس براساس گفته امامین انقلاب هنوز در رأس امور است یا نه و اگر در رأس امور است مصوبات نشست سران قوا چرا خلاف مصوبات مجلس است. ما شنیده ایم در بحث قیمت ها قرار است در جلسه سران تصمیم گیری شود، اما باید این در مجلس تصمیم گیری شود، چرا که ما پاسخگوی مردم هستیم و در تمام روز در بین آنها هستیم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95339
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.