محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با «خبرآنلاین»:


 رئوفی‌نژاد می‌گفت نذر کردم تو بگویی چه کسی فرماندار شود

 محمدرضا باهنر اصول‌گرای کهنه‌کار کرمانی در گفت‌وگویی با «خبرآنلاین» به‌نقد دولت و مجلس پرداخته است. او که سابقه طولانی حضور در مجلس را دارد به بیان خاطره‌ای از زمان حضورش در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم کرمان و راور پرداخته است.

باهنر: نمایندگان را ببینید؛ از زمانی که رقابت انتخاباتی آغاز می‌شود وعده تغییر استاندار و فرماندار می‌دهند تا زمانی که در مجلس این کارها را دنبال می‌کنند. مدیرکل و مدیرعامل عوض می‌کنند درحالی‌که نماینده حق چنین کاری ندارد.
محمدرضا باهنر اصول‌گرای کهنه‌کار کرمانی در گفت‌وگویی با «خبرآنلاین» به‌نقد دولت و مجلس پرداخته است. او که سابقه طولانی حضور در مجلس را دارد به بیان خاطره‌ای از زمان نمایندگی کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پرداخته است.
باهنر می‌گوید مجلس هفتم که نماینده کرمان بودم، سردار رئوفی استاندار کرمان بود، خبردار شدم که کرمان فرماندار ندارد و سرپرست در فرمانداری است. به استاندار گفتم چرا فرماندار انتخاب نمی‌کنی؟ در پاسخ به مضمون این جمله را گفت که من نذر کردم تو بگویی چه کسی فرماندار شود، هرکس که تو بگویی را فرماندار می‌کنم. جواب دادم آقای رئوفی تا پایان دولت هم صبر کنی امکان ندارد فرماندار معرفی کنم. وظیفه شماست که فرماندار منصوب کنی و وظیفه من است که از او کار بخواهم و حمایتش کنم. اما الان نمایندگان را ببینید؛ از زمانی که رقابت انتخاباتی آغاز می‌شود وعده تغییر استاندار و فرماندار می‌دهند تا زمانی که در مجلس این کارها را دنبال می‌کنند. مدیرکل و مدیرعامل عوض می‌کنند درحالی‌که نماینده حق چنین کاری ندارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108305
2 نظرات
  1. محمد رضا می گوید

    سلام آقای باهنر کجای کاری الان چهار دانگ دو دانگ سهم تقسیم می کنند و مردم نام مستعار آنها را در انتهای فامیلی ایشان بدین صورت معرفی می‌نمایند:
    آقای فلان فلانی دو دانگی
    جناب باهنر همان آقای استانداری که فرماندار نذر می‌کرد یک روز از رسانه ملی نشان داد که استاندار کرمان دارد از محل زندگی اش با دو چرخه می رود سر کار و تبلیغ هوای پاک و یک روز بدون خودرو را می کرد اما گروه اسکورت خودرویی اعم از لند کروز و سایر ماشینهای لوکس که طول آن به ۴۰ متر می رسید را نشان نداد انشااللله به امید ایران آباد
    آقای باهنر اگر یکی مثل شهید باهنر و رجایی و حاج قاسم را در این مدیران پیدا کردی سلام برسان.

  2. گلستانی می گوید

    حرف حساب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.