امام‌جمعه کرمان:


نمایندگان مجلس وارد میدانی که اختیارات آنها نیست نشوند

امام‌جمعه کرمان گفت: دخالت در حوزه اجرایی و عزل و نصب‌ها شایسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست و نمایندگان وارد میدانی که اختیارات آنها نیست نشوند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در این انتخابات به‌هرحال عده‌ای منتخب مردم شدند و پس از آن رعایت اخلاق پیروزی بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: پیروز حقیقی در این انتخابات مردم هستند و ما باید این موفقیت را جشن بگیریم.

 او با بیان اینکه اخلاق پیروزی باید رعایت شود و منتخبین به هواداران خود نیز توصیه کنند که از این به بعد نماینده همه مردم هستند نه نماینده گروه خاص، گفت: منتخبین نسبت به مأموریت قانونی خود نباید چیزی کم بگذارند.

 امام‌جمعه کرمان با اشاره به اینکه تجربه نشان داده وقتی مردم آگاهی داشته باشند تکلیف محورانه پای‌کار می‌آیند و در این انتخابات شاهد این مهم بودیم، افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل است که مسائل را صادقانه به مردم بگویید و هر چه در جهاد تبیین مورد تأکید رهبری تلاش کنیم بهتر می‌توانیم از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی صیانت کنیم.

 او با بیان اینکه وظایف و اختیارات نماینده مجلس را قانون تعیین کرده است و نماینده خوب نماینده‌ای است که قانون‌گذار خوبی باشد، ادامه داد: دخالت در حوزه اجرایی و دخالت در عزل و نصب‌ها شایسته فرد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست و نمایندگان وارد میدانی که اختیارات آنها نیست نشوند.

 علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه انتخابات در استان کرمان در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و این شیرینی باید حفظ شود، گفت: اگر اعتراضی وجود دارد باید در راستای قانون پیگیری شود و این حق قانونی افراد است که اگر اعتراضی وجود دارد، رسیدگی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115897
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.