فرماندار بم خبرداد:


بم تعطیل شد

کرمان نو- فرماندار بم از تعطیلی ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شاخص کیفی هوا از حد مجاز (خطرناک) بالاتر است امروز شنبه مورخ ۲بهمن ماه ۱۴۰۰ کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی تعطیل‌ هستند .

هادی شهسوار پور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار کرمان نو اظهار داشت: باتوجه به اعلام اداره حفاظت محیط زیست و هواشناسی شهرستان بم مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در این شهرستان و پایداری آن و طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان، براساس تصمیم کارگروه شهرستانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد‌های انتظامی) امروز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲ تعطیل هستند .

او بیان کرد: ضمنا این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها و صداوسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده‌اند نظیر مراجع قضایی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

به گفته او گردوغبار شدید در شهرستان بم از روز جمعه آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

فرماندار بم عنوان کرد ریزگردها و گرد و غبار شرایط شهرستان را بسیار خطرناک نموده و از همشهریان تقاضا می شود از منزل خارج نشود.

طبق سامانه پایش سنجش هوا شاخص آلایندگی در حال حاضر ۵۰۰ و (بسیار خطرناک ) است و تمام افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری نمایند.

 

به گزارش کرمان نو طبق اطلاعیه صادر شده از طرف روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مدارس شرق استان کرمان در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه تعطیل شده بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83829
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.