وضعیت آب و هوای کرمان | برف و باران در راه کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز هوای بخشی از شهر های کرمان مه آلود است و برای فردا بارش برف و باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است گفت:برای امروز مه آلود بودن هوا در برخی از مناطق و کاهش دما در سطح استان پدیده غالب است.

او افزود: امروز شهرستان‌های کرمان، زرند و رفسنجان را مه غلیظ فرا گرفته است.

سلاجقه با اعلام این که برای فردا بارش باران و برف در استان پیش بینی می‌شود گفت: ناپایداری‌ها در مناطق سردسیر  بصورت برف و دربقیه مناطق باران پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به این که هوای سرد و کاهش دما همچنان در استان ادامه دارد بیان کرد:گلخانه دارن برای تنظیم دمای گلخانه‌های خود دقت لازم را داشته باشند و کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولات خود باشند.

سلاجقه گفت: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با ۹ درجه سانتیگراد زیر صفرسردترین نقطه کشور به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59872
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.