تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با آفت خرما در استان کرمان

در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای به منظور مبارزه با آفت زنجره خرما در استان کرمان، اختصاص یافت.

ایسنا گزارش داده؛ خسارات ناشی از تغییرات آب و هوایی (خشکسالی) و پدیده گرد و خاک (ریزگردها) در استان کرمان علاوه بر کاهش میزان برداشت و کیفیت خرما، باعث هجوم انواع آفات و بیماری ها، به ویژه آفت زنجره خرما در سطح وسیعی از باغات شهرستان های استان شده که با تصویب دولت این اعتبار برای مبارزه با آفت یادشده اختصاص می‌یابد.

مصوبات واگذاری حق استفاده از اماکن ورزشی برخی استانها اصلاح شد

هیات وزیران به منظور تامین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبات مربوط به واگذاری حق استفاده از اماکن ورزشی واقع در برخی استانها را اصلاح کرد.

براساس این مصوبات حق استفاده از اماکن ورزشی واقع در استان های هرمزگان،قم، تهران، مرکزی، قزوین، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، البرز، لرستان، ایلام،کردستان و اردبیل به هیات های ورزشی واگذار شده که در اصلاحیه حق استفاده به «فدراسیون ورزشی (هیات های ورزشی)» واگذار  می گردد.

هم‌چنین، عبارت «فدراسیون وزرشی (هیات هندبال)» جایگزین عبارت «هیات هندبال» و عبارت «فدراسیون ورزشی (هیات کشتی)» جایگزین عبارت «هیات کشتی» می شود.

اصلاح مصوبه فروش اوراق مالی اسلامی

هیات وزیران با افزودن یک تبصره، تصویب نامه مربوط به انتشار ۳۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح مصوبه فوق، در صورت انتشار بخشی از اوراق مالی اسلامی موضوع این تصویب نامه به شکل اسناد خزانه اسلامی، شرایط انتشار و واگذاری این اسناد تابع آیین نامه اجرایی مصوب ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ خواهد بود و سررسید اسناد مذکور توسط کمیته موضوع قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور تعیین می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39587
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.