درخواست کمک از ارتش و سپاه برای حمل محصولات کشاورزی جنوب

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس از استانداری، ارتش و سپاه خواست برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان به مقاصد مورد نیاز کمک کنند.

منصور شکرالهی با انتقاد از کمبود کامیون حمل بار در این منطقه گفت: مشکلات حمل و نقل، نبود کامیون و افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب را به متولیان دولتی گزارش کردم.

او افزود: امیدواریم با مشارکت استانداری، سپاه و ارتش مشکل کمبود کامیون برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان برطرف شود.

این نماینده مجلس به ارتباط تلفنی با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان اشاره کرد و گفت: در این تماس تلفنی درخواست شد ترابری و ماشین آلات سنگین سپاه را برای حمل تره بار به جنوب گسیل کنند.

او افزود: برای رفع کمبود کامیون با استاندار کرمان و ارتش نیز هماهنگ شده تا به هر نحو ممکن در زمینه تامین ماشین آلات سنگین اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا شکرالهی تصریح کرد: امسال به دلیل سرمازدگی، توفان شن و خشکسالی محصولات جالیزی منطقه جنوب کرمان به یک سوم کاهش یافته است.

او ادامه داد: افت قیمت محصولات و کمبود کامیون نیز به دیگر مشکلات کشاورزان افزوده شده لذا دولت باید اقدامی برای رفع این مشکل کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68051
1 نظر
  1. سپیده مهیمی می گوید

    بنام خدا
    باسلام:و دعای خیر وبا سلامتی وجود حضرت امام خامنه ای
    وباپیروزی وافتخارات روزافزون شما بزرگواران عزیز
    بنده قناتی داریم با دبی ابی۱۵۰لیتر بر ثانیه و زمینی حاصلخیز درجنوب (رودبار)
    جهت هر نوع زراعت ولذا با این میزان ابدهی میتوان۸۰ هکتار زراعت نمود وبعلت عدم کشت ۴فصل ۱.۵میلیون متر مکعب اب، این سرمایه و ثروت خدادادی بلا استفاده حرز میرود که
    میشود۴ استخر به وسعت۲هکتار جهت پرورش ابزی ازنوع میگو وماهی در راستای قنات احداث نمود و۶۰هکتار علوفه به نحو عالی کشت کرد و از انجاکه بذر نیکشهری به علت ۱۴ چین حداقل درسال با تناژ بالا این مزیت را ایجاد میکند تا۲۱۰۰۰۰۰کیلوگرم علوفه درسال تولید وبا نرخ فعلی ۱۰/۹۲میلیارد که در دوره۴ساله بالغ بر۴۳میلیارد درامدزایی دارد وبعد از کشت درکناران باتوجه به ارقام زراعت ذرت،گندم وجو این امکان را
    مهیا میکند تاجهت دام سبک که در
    عرصه ان هم تجربه سنتی دارم بطور ارگانیک اقدام نماییم .
    واما مزیتهای مهم این عمل ۱-خوداشتغالی،۲-به کارگرفتن ۲۰ نیروی کاری مداوم جهت رفع بیکاری
    ۳-جلوگیری از محاجرت به شهر جهت امرار معاش۴-حفظ عزت نفس روستاییان دراثر محاجرت وتامین شغل ۵-سهیم کردن انها در دام۶-دراثر سهیم بودن ماندگاربودن درروستا ۷-الگوقرارگرفتن برای سایر مالکین. ۸ازهمه مهمتر قدمی محکم واستوار درتولید ،پشتیبانیها و مانع زدایی
    لذاجهت اقدام این عمل تضمینی نیاز به۱.۵ میلیاردسرمایه دارد،یابه صورت شراکت طویل المدت ویابه صورت وام که بازپرداخت ان ۱ساله میباشد.
    واین مهم منوط به خواست ومساعدت ان مقام میباشد به امید موفقیت روزافزونتان وسلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.