پویش نه به سلاح غیرمجاز در شهرستان بم؛


 ۳۰ قبضه سلاح جنگی داوطلبانه تحویل دستگاه قضایی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: طی یک ماه گذشته از سوی اداره اطلاعات شهرستان بم، تعداد ۳۰ قبضه سلاح جنگی با استفاده از ظرفیت معتمدین جمع‌آوری و تحویل دادستانی گردیده است.

به گزارش کرمان‌نو، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از ایجاد پویش مردمی «نه – به – سلاح – غیرمجاز» شاهد مشارکت خوب برخی از دارندگان سلاح غیرمجاز در شرق استان کرمان بوده‌ایم.

این مقام قضایی توسعه امنیت پایدار را از مولفه‌های مهم در پیشرفت هر کشور دانست و افزود: نقش مردم، سران طوایف، معتمدین، ریش‌سفیدان و روحانیون در تأمین امنیت بی‌بدیل است.

او خاطرنشان ساخت: متأسفانه ردپای سلاح گرم و سرد در بسیاری از پرونده‌های نزاع منجر به قتل و خشن مشاهده می‌شود که فرد به دلیل عدم کنترل خشم و بر اثر خشم آنی از سلاح گرم استفاده کرده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورده است.

او در پایان از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام‌زمان عج در اداره کل اطلاعات استان کرمان و اداره اطلاعات شهرستان بم تقدیر و قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه شاهد رصد و اشراف اطلاعاتی خوب سربازان گمنام امام‌زمان عج در منطقه شرق استان هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109506
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.