امام جمعه ریگان: مجلس بر توافقنامه‌های دولت نظارت کند

امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد شهدای منا حکومت سعودی را مسئول این فاجعه دانست و افزود که عربستان اکنون بدون هیچ پنهانکاری با اسراييل ارتباط برقرار می کند و با اینکه خود را خادم الحرمین معرفی می‌کنند اما در حقیقت مزدور آمریکا و اسراییل هستند. آیت الله جعفری ۱۹ شهریور سالروز در گذشت مرحوم آیت الله طالقانی را گرامیداشت و وی را مبارزی دانست که بخش زیادی از عمرش را در زندانها گذراند.

ایستادگی در برابر FATF

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان گفت که باید با آسانتر کردن پدیده ازدواج و کاهش هزینه ها سعی کنیم جوانان با زحمت کمتری تشکیل خانواده دهند. وی با اشاره به بیانات رهبری خواهان افزایش توان دفاعی کشور شد.امام جمعه رفسنجان ضمن تاکید بر فضای مجازی خواهان تبدیل تهدیدها به فرصت در این فضا شد. رمضانی پورخواهان ایستادگی ارکان نظام در مقابل بحث FATF شد.

آل سعود سرسپرده اسرائیل

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به فاجعه منا آل سعود را مقصر دانست و خواهان اتحاد ملل مسلمان  جهت انتقام خون ۷هزار حاجی کشته شده در منا شد. وی با نکوهش عمل عربستان که امنیت حجاج را به رژیم صهیونستی سپرده گفت که این سرسپردگی سعودی ها به اسراییل را ثابت می کند. حجت الاسلام حسینی از دولت خواست با تلاش و پشتکار در احقاق حقوق شهدای منا بکوشد . وی  بر حضور مردم در دعای عرفه تاکید کرد و همچنین از مردم خواست با شرکت در جشن عاطفه ها یاریگر دانش آموزان کم بضاعت باشند.

ایران در مقابل ظلم کوتاه نمی آيد

حجت السلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه ریگان به سخنان رهبری در دیدار خانواده های شهدای منا اشاره کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظلم کوتاه نمی آید و باید یک تیم حقیقت یاب از کشورهای اسلامی تشکیل و اتفاقات منا بررسی شود.امام جمعه ریگان FATF را یک کاپیتولاسیون ذلت بار و منشا نفود پس از برجام دانست و با توجه به اصل قانون اساسی که همه قرار دادها و موافقتنامه ها دولت با سایر دولتها را مجلس باید تصویب کند از نمایندگان خواست جهادی عمل کنند و جلوی خطر را بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3223
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.