کروناویروس؛ رییس علوم پزشکی سیرجان: آماده‌ایم| توزیع ماسک در مکان‌های عمومی

رییس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان از آمادگی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان امام رضا (ع) برای بیماران احتمالی خبر داد.

با توجه به خبر روز گذشته مبنی بر فوت دونفر از شهروندان قم بر اثر مبتلا شدن به ویروس کرونا حرف کرونا و پیشگیری از آن دوباره بر سر زبان‌ها آمد.

امادگی استان کرمان در برابر ویروس

محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان در گفتگو با خبرنگار کرمان نو از وضعیت و آمادگی شهرستان سیرجان گفت: ما هم مثل بقیه کشور در آماده باش هستیم. ما قبلا در نشریات به مردم اطلاع رسانی کرده‌ایم.

محمدی افزود: ما امیدواریم که هیچ موردی پیدا نشود اما اگر موردی هم پیدا شود ما هم مانند تمام کشور قسمتی از بیمارستان امام رضا(ع) رو برای این بیماران در نظر گرفتیم.

وی از توزیع ماسک در مکان‌های عمومی در این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: ما این برنامه رو داریم که در نماز جمعه فردا این ماسک ها را بین مردم توزیع کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بیان کرد: مردم می‌توانند با رعایت بهداشت فردی و شست شوی مدام دست‌ها از خطر ابتلا به این بیماری دور بمانند.

سید وحید احمدی طباطبایی با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها در مقابل ویروس کرونا ، افزود: دو بیمارستان افضلی پور و پیامبراعظم کرمان در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت: در بم مورد مشکوکی نداشتیم و بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس طبق توصیه های وزارت بهداشت، آمادگی لازم را دارند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42866
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.