امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه 7 خرداد 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

6:10 – گلیم یکی از صنایع دستی است که در گذشته مردم دهستان شعبجره از توابع بخش یزدان آباد درشهرستان زرند می بافتند و این روزها رونق دوباره آن نیازمند حمایت مسئولین است. / باشگاه خبرنگاران جوان

9:40 – – مدیر امور منابع آب شهرستان رفسنجان گفت: یک هزار و ۱۰۴ حلقه چاه کشاورزی فعال در این شهرستان ۹۳۵ حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده است. / ایرنا

10:21 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا پایان هفته پدیده گردوخاک در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان |‌ گرد و خاک در مناطق شرقی استان

11:13 – رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان آغاز شده است و از عصر امروز چهارشنبه هفتم خردادماه تا روز جمعه در شرق استان وزش باد نسبتا شدید به همراه خیزش گرد و خاک را پیش بینی می‌کنیم.

شروع بادهای ۱۲۰ روزه سیستان

11:31 – وزیر علوم از آغاز پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها با اولویت دانشجویان کارشناسی ارشد از ۱۷ خرداد ماه خبر داد و گفت: خوابگاه‌های دانشجویی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این تاریخ بازگشایی خواهند شد.

پذیرش حضوری دانشجویان از ۱۷ خرداد با اولویت “ارشد”ها| خوابگاه‌ها نیز از همین تاریخ بازگشایی خواهند شد

11:38 – رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی، آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم این استان در ۲۸۰ حوزه خبر داد.

برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم کرمان در ۲۸۰ حوزه

12:06 – رییس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دروس کارگاهی و عملی دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برگزاری حضوری امتحانات عملی دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای

12:20 – قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۷ خرداد ۹۹ | کاهش قیمت دلار

13:15 – روح‌بخش بیگ‌زاده بخشدار اسفندقه گفت: پیگیر راه‌اندازی ادارات مختلف به ویژه نمایندگی صنعت، معدن و تجارت در بخش اسفندقه هستم.

اسفندقه در انتظار روزهای بهتر

14:09 – مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و با کمک مردم خاموشی ناشی از کمبود برق نداریم، اما خاموشی ناشی از حوادث در صنعت برق اجتناب ناپذیر است.

تابستان بدون خاموشی با کمک مردم

15:14 – آخرین آمار از مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۱۶۱۲؛ شمار مبتلایان کرونا در استان کرمان| فوتی ها ۷۵ نفر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.