امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹

مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

6:52 – به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان روزانه بطور متوسط ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار عدد ماسک در این استان نیاز داریم که هم اکنون با کمک صنایع، بسیج، سپاه و سمن ها توانستیم به تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک دست یابیم و با این آمار تقریبا نیاز استان تامین شده است. / ایرنا

9:16 – مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۶۴۰۰ مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی استان کرمان به جمع مشترکین گاز پیوسته‌اند که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی در این استان به مرز ۶۶۵ هزار مشترک رسیده است. / ایسنا

10:39 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز احتمال رگبار پراکنده ، وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان یکشنبه ۱۵تیر ۹۹ | وزش باد و گردوخاک در استان

11:35 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۵ تیر ۹۹ | افزایش قیمت دلار

12:23 – معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اعلام کرد: اگر با کاهش شدید مرغ در بازار روبرو شویم مجبور به مقداری افزایش قیمت هستیم.

در صورت کاهش شدید مرغ مجبور به افزایش قیمت هستیم

13:18 – مدیرکل جهاد کشاورزی جنوب استان در مورد طرح منطقه آزاد کشاورزی گفت: در این طرح شرکت های خارجی می توانند در منطقه ما دفتر داشته باشند و نهادها را تولید و توزیع کنند و مستقیم محصولات ما را بخرند.

جنوب استان در یک قدمی منطقه آزاد کشاورزی

13:37 – اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: خرما و پسته در استان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه ها رو به نابودی هستند، محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرزهای بسته فاسد شده اند.

خراب شدن محصولات کشاورزی جنوب استان پشت مرزهای بسته

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52202
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.