تصویب تعطیلی مدارس استان تا ۹ آبان ماه

معاون استاندار کرمان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان کرمان خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس استان کرمان تا ۹ آبان ماه ادامه دارد.

بصیری با بیان اینکه دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز آموزشی استان کرمان نیز تعطیل شده و آموزش‌ها به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود افزود: مدارس در استان کرمان تا 9 آبان غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی و نماز جمعه تعطیل می‌شوند و ستاد ملی کرونا نیز این مجوز را داده است گفت: تالارهایی که استانداردهای لازم برای برگزاری مراسم عروسی را ندارند تعطیل و تالارهایی که امکان برگزاری وجود دارد باید با محدودیت و 30 درصد ظرفیت مراسم را برگزار کنند.

محمدصادق بصیری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد ملی کرونا امروز با حضور رئیس جمهور برگزار نشد.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد استانی می‌بایست متناظر با جلسات ستاد ملی برگزار شود گفت: با این وجود نیاز بود ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه تقاضاها، نامه‌ها و درخواست‌ها زیادی وجود داشت افزود: به‌همین دلیل جلسات کوچکتری در کمیته‌ها این ستاد برگزار و مصوبات آن پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ستاد ملی کرونا 24 نفر حضور دارند، اما در ستاد استانی حدود 48 نفر در جلسات شرکت می‌کردند که غربالگری شد تا جلسات زیاد شلوغ نشود گفت: امروز در ارتباط با حضور خبرنگاران از ابتدای جلسه یا فقط انتهای جلسه و بیان مصوبات جلسات تصمیم‌گیری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57600
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.