نقاط استقرار پلیس برای اجرای طرح محدودیت تردد مشخص شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای محدودیت تردد وسایل نقلیه دارای پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ابلاغ شده که از ساعت۱۲ دوازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ جمعه شانزدهم آبان خبرداد.

همزمان با ابلاغ دور جدید محدودیت های تردد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های ترافیکی منع ورود به مرکز استان در نشست قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان بازنگری و از ساعت ۱۲ امروز دوازدهم آبان ماه اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان در این نشست گفت: در راستای تدابیر اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد وسایل نقلیه دارای پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ابلاغ شده که از ساعت۱۲ دوازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ جمعه شانزدهم آبان اجرایی می‌شود.

سردار”عبدالرضا ناظری” افزود: در این راستا ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به مرکز استان از ساعت۱۲ دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ جمعه شانزدهم آبان ممنوع خواهد بود که پلیس با همکاری مجموعه سپاه، بسیج و عوامل نظارتی دانشگاه علوم پزشکی با اجرای ایستگاه های ایست و بازرسی از ورود این دسته خودروها به مرکز استان جلوگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اصل این محدودیت تردد ویژه مرکز استان است اما در تمام شهرستان های همجوار با دیگر استان های کشور نیز ایستگاه های ایست و بازرسی برپا خواهند بود و ماموران انتظامی و راهور، این محدودیت ها را به رانندگان خودروهای دارای پلاک غیر بومی تذکر می دهند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: به منظور کاهش ترددهای ورودی و خروجی مرکز استان، در ورودی های استان نیز ایستگاه های بازرسی به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود و از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به مرکز استان و همچنین خروج خودروهای شهروندان کرمانی که ضرورت خاصی برای خارج شدن از کرمان ندارند، جلوگیری می شود.

استقرار پلیس برای اجرای این طرح را محورهای استان 

ناظری نقاط استقرار پلیس برای اجرای این طرح را محور «کرمان – بافت (روستای بهرامجرد)»، «کرمان – سیرجان (شهر باغین)»، «کرمان – رفسنجان (کبوترخان)»، ابتدای محور «کرمان – زرند»، جاده شرف آباد، محور سیرچ و ایستگاه بازرسی مرصاد (سه راهی راین) ذکر کرد و گفت: این محدودیت ها شامل خودروهای حامل موادغذایی و فاسد شدنی و خودروهای خدماتی و امدادی نخواهد بود اما به هم استانی های عزیز و سایر هموطنان تاکید می شود در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری خودداری و با مجریان این طرح های ترافیکی همکاری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57914
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.