جشنواره موسیقی نواحی از کرمان می‌رود؟| کرمانی‌ها معترض شدند

میزبانی جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از برگزاری ۱۳ دوره در کرمان، زادگاه این جشنواره، قرار است به استان دیگری داده شود؛ اهالی فرهنگ و هنر کرمانی در کارزاری خواستار بازنگری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تصمیم شدند.

با معرفی و انتصاب دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی با حکم معاون هنری وزیر ارشاد شنیده‌هایی مبنی بر قطعی نبودن برگزاری این جشنواره در استان کرمان به گوش می‌رسد.

گرفتن میزبانی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی از کرمان در حالی است که خاستگاه این جشنواره از کرمان بوده و تا کنون سیزده دوره آن به خوبی برگزار شده است.

سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از شبکه «شما» به صورت زنده پخش می‌شود

جشنواره موسیقی نواحی ریشه در کرمان دارد

جشنواره موسیقی نواحی یکی از مهم ترین جشنواره‌های هنری است و بازتاب گستره ای در کشور دارد.

این تنها جشنواره ملی استان کرمان است و هر ساله مردم کرمان در انتظار برگزاری مجدد آن هستند.

حالا اما جشنواره‌ای که به یک برند در کرمان تبدیل شده قرار است به استان دیگری داده شود. اگرچه موضوع قطعی نشده اما شنیده می‌شود خراسان و بوشهر جزو استان‌های اصلی گرفتن این میزبانی هستند.

در همین رابطه کارزاری توسط اهالی فرهنگ و هنر کرمان ایجاد شده تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تصمیم خود بازنگری کند.

برای شرکت در این کارزار اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66715
4 نظرات
  1. […] میزبانی جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از برگزاری ۱۳ دوره در کرمان، زادگاه این جشنواره، قرار است به استان دیگری داده شود؛ اهالی فرهنگ و هنر کرمانی در کارزاری خواستار بازنگری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تصمیم شدند. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.