استاندار کرمان:


مسئولین داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی – کوبایی شوند| بنده داوطلب هستم

استاندار کرمان با ابراز خرسندی از اینکه کرمان به عنوان انجام فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انتحاب شده است، اظهار کرد: این واکسن قابل اعتماد و خیلی خوبی است و باتوجه به اعتمادی که دانشگاه علوم پزشکی می دهد امیدواریم که مردم برای این مهم داوطلب شوند ضمن آنکه مسئولین نیز برای دریافت این واکسن داوطلب شوند تا تصور نشود که فقط روی مردم کارآزمایی صورت می گیرد.

به گزارش کرمان نو، علی زینی وند صبح امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در آئین رسمی آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ایرانی – کوبایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان گفت: کادر بهداشت و درمان و سایر ارگان ها در حد توان و زیرساحت های موجود توانستند بیماری کرونا را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است و از مردم عذرخواهی می کنیم به دلیل اعمال محدودیت ها، ولی برای کنترل این بیماری چاره ای جز اعمال محدودیت ها نداشتیم.

استاندار کرمان با اشاره به واکسیناسیون کرونا در استان کرمان بیان کرد: واکسیناسیون گروه های هدف از جمله افراد بالای ۸۰ سال در استان به خوبی انجام شد و سه جلسه واکسناسیون با حضور بنده صورت گرفت و تخلف در کرمان در زمینه واکسیناسیون رح نداده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کرمان برای انجام فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انتحاب شده است، اظهار کرد: این واکسن قابل اعتماد و خیلی خوبی است و باتوجه به اعتمادی که دانشگاه علوم پزشکی می دهد امیدواریم که مردم برای این مهم داوطلب شوند ضمن آنکه مسئولین نیز برای دریافت این واکسن داوطلب شوند تا تصور نشود که فقط روی مردم کارآزمایی صورت می گیرد.

زینی وند با بیان اینکه بنده هم داوطلب دریافت این واکسن ایرانی – کوبایی می شوم، تصریح کرد: ایمن سازی کل جمعیت کشور فقط با تولید انبوه واکسن در داخل کشور محقق می شود.

به گزارش کرمان نو، در این آئین به دکتر محمدرضا نقوی رییس ستاد هماهنگی شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئول سایت واکسن ایرانی – کوبایی و دکتر نوذر نحعی مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی واکسن ایرانی – کوبایی تزریق شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.