مس کرمان صدرنشین بازنده| مدیرعامل پاسخگوی پول‌های بر باد رفته باشد

دروازه مس کرمان به قشقایی شیراز هم نه نگفت. سنگین‌ترین شکست شاگردان مهاجری در رقابت های این فصل لیگ یک فوتبال کشور مقابل قشقایی شیراز رده شانزدهمی ثبت شد تا همچنان روند نزولی مس ادامه دار باشد.

در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال کشور روز گذشته مس کرمان در خانه میزبان قشقایی شیراز بود که با ۳ گل شکست سنگینی را متحمل شد.

مس که با امید جبران ناکامی قبل پا به بازی با قشقایی گذاشته بود باز هم نتوانست از فرصت خوب خود در جدول استفاده کند.

با این شکست حالا  نگرانی هواداران، از مسی‌های شهر کرمان که در چهار هفته قبل تنها ۲ امتیاز کسب کردند دو چندان شد. هوادارانی که پس از باخت شب گذشته با بسته شدن کامنت های پیج رسمی باشگاه مواجه شدند.

شاگردان مهاجری حالا نه چندان با اقتدار بلکه تنها به رغم نتایج ضعیف رقبای خود در صدر ماندند و اختلاف ۲ امتیازی با تیم دوم حفظ شد.

جریمه ۱۰ درصدی مشروط کارساز است؟

هرچند بعد از بازی روز گذشته هیات مدیره باشگاه با حضور سرمربی تشکیل جلسه فوری داد و تصمیم به جریمه کلیه اعضای تیم گرفت؛ اما به نظر می‌رسد وضعیت فعلی، تصمیماتی محکم تر از جریمه ۱۰ درصدی مشروط می‌خواهد.

قطعی شدن حذف چند تن از لیدرهای باشگاه که شنیده می‌شود حذف آن‌ها از داخل باشگاه حمایت شده، حواشی این روزهای مس را بیشتر می‌کند.

برخی نیز تردید در ضعف مدیریت ناکارآمد مدیرعامل را دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته‌های اخیر می‌دانند.

حضور ۲ تیم کرمانی گل گهر سیرجان و مس رفسنجان که نتایج نشان می‌دهد هر دو در فصل آینده ماندنی هستند هم این شائبه را ایجاد کرده که عده‌ای نمی‌خواهند ۳ تیم از کرمان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

۹ هفته مانده به پایان لیگ یک باقی مانده و هر لحظه بر تب و تاب بازی ها و اضطراب هوادارن مس افزوده می‌شود. 

مس کرمان هفتم خرداد در بازی بعدی خود باید مقابل پارس جنوبی جمی قرار بگیرد که این هفته استقلال خوزستان رده سوی را متوقف کرد و باید دید به این ناکامی ها پایان می‌دهد یا خبر؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71361
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.