اعتبارات زرند دو و نیم برابر شد

فرماندار زرند گفت: سهم شهرستان زرند در اعتبارات ملی و استانی ۱۰۲ میلیارد تومان طی امسال است که نسبت به پارسال دو ونیم برابر افزایش داشته است.

به گزارش  کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست بررسی اعتبارات شهرستان زرند گفت: سهم شهرستان زرند در اعتبارات ملی و استانی ۱۰۲ میلیارد تومان طی امسال است که نسبت به پارسال دو ونیم برابر افزایش داشته است.

فرماندار زرند بیشترین سهم اعتبارات را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ازجمله پروژه‌های حوزه‌ آب شهری و روستایی با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان و همچنین توسعه و تکمیل راه‌های روستایی ۲۵ میلیارد تومان  اعلام کرد.

در این نشست با حضور رضا نورالدینی معاون فنی فرمانداری میزان تخصیص اعتبارات شهرستان زرند برای هر اداره به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد پارسال مجموع اعتبارات این شهرستان ۴۰ میلیارد تومان بود که امسال خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر در استان و تهران با افزایش دو ونیم برابری به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده است.

علی صادق‌زاده ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش اعتبارات شاهد رونق بیش از پیش پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان باشیم.

فرماندار زرند گفت: در حال حاضر ۱۵۰ طرح مختلف عمرانی و زیرساختی در دست اقدام است و به طور متوسط با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند و در این راستا در توزیع اعتبارات اولویت با پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه‌ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

صادق زاده با بیان اینکه مدیرانی که اعتبارات پارسال را جذب نکرده‌اند امسال هیچ گونه اعتباری به آن‌ها اختصاص نمی‌یابد گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات امسال برخوردار هستند در جذب اعتبارات تلاش بیشتری انجام دهند و بر اجرای پروژه‌ها از نظر کیفی و همچنین عملکرد پیمانکاران نظارت قوی داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73411
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.