شکراللهی: پیگیر رفع کمبودهای بیمارستان کهنوج هستیم

منصور شکرالهی، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی گفت: بیمارستان شهرستان کهنوج پنج شهرستان جنوبی را پوشش می‌دهد و از نظر تجهیزات پزشکی با کمبودهایی مواجه است لذا پیگیر رفع این کمبودها از طریق دیدار با وزیر بهداشت شده‌ایم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، منصور شکرالهی به دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره و تصریح کرد: در این دیدار گزارشی از وضعیت دانشگاه و نیازهای مربوطه ارائه شد و با رایزنی‌های انجام شده دستورات خوبی برای تامین تجهیزات بیمارستان ١٢ فروردین کهنوج و بیمارستان امام حسین منوجان صادر شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی ادامه داد: در این دیدار خواستار تامین هفت دستگاه ونتیلاتور، ٢ عدد الکتروشوک، ۶ عدد تخت سه شکن برقی، ۶ عدد مانیتورینگ علائم حیاتی، یک دستگاه مانیتورینگ سانترال، ٢ عدد پمپ سرم، سه عدد ساکش و دستگاه ادیومتری و تمیانومتری (تجیزات شنوایی سنجی) برای بیمارستان ١٢ فروردین کهنوج و یک دستگاه وایداس، ٢ تخت دیالیز، دستگاه اندوسکوپ و یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان منوجان شدیم.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات بیمارستان‌های جنوب کرمان هستم، ابراز امیدواری کرد، پیگیری رفع مشکلات سایر شهرستان‌های این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73410
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.